Доставка

Поръчки за стоки на склад, направени до 14.00 часа се доставят в рамките на следващия работен ден за София и в рамките на два работни дни за страната.

Поръчки за стоки на склад, направени след 14.00 часа, или в неработен ден (събота, неделя, официални празници), се доставят в рамките на два работни дни за София и в рамките на три работни дни за доставки извън София.

При поръчки над 100 лв. без ДДС, доставката е безплатна за територията на Република България. При поръчки с по-ниска стойност, цената за доставка е както следва:

  • За доставки в рамките на София цената е 3,5 лв. без ДДС.
  • За доставки извън София и на територията на Република България цената е 8 лв. без ДДС.

 

Стандартната доставка на мебели се извършва до партер на посочения адрес.
Доставка на мебели до офиса или дома се извършва при предварителна заявка и срещу допълнително заплащане както следва:

  • При отсъствие натоварен асансьор: 10 лв. без ДДС за всяко ниво на сградата;
  • При наличие на товарен асансьор: 10 лв. без ДДС

Внимание!: Някои продукти са с удължен срок на доставка поради съобразяване с индивидуалните изисквания и нужди на клиента или поради удължен срок за доставка до склад на Ронос ООД. В описанието на всички такива продукти или услуги се съдържа повече информация за конкретните срокове на доставка.

Ако липсва информация за удължена доставка в описанието на конкретния продукт, но поради независещи от Ронос ООД причини за неговата доставка се изисква повече от стандартното време за доставка, наш оператор ще уведомява Клиента за настъпилите промени.

 

Предаване на стоката

Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента като подписва придружаващите стоката документи. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, BigMarket се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Клиентът има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока,само  когато:

  • доставената стока явно не съответства на поръчаната от него и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
  • при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

ВАЖНО: 

А. При доставка с куриер, претенции за количествени несъответствия в транспортни единици (пакети, кашони, палети) и видими дефекти по тях могат да бъдат предявени само в момента на доставка. В тези случаи, Клиентът изисква от служителя на куриерската компания попълването на т.нар. "Двустранен протокол за увредена пратка".

Б. При доставка, извършена от служител на BigMarket, претенции за количествени и видими качествени несъответствия на съдържанието на пратката, могат да бъдат предявени само в момента на доставка, чрез попълване на "Протокол за рекламация".

След получаване на стоката, Клиентът има право да отправи рекламация при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата. В този случай, Клиентът може да поиска доставената му стока да бъде заменена през формата за рекламации в сайта на BigMarket (http://www.bigmarket.bg/reclamation).